Σελίδες

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Η Άννα Βίσση αποκαλύπτει...

Η Άννα Βίσση, παρόλο που βιώνει μία και όχι τόσο ευχάριστη περίοδο της ζωής της,ετοιμάζεται πυρετωδώς για την ''δεύτερη'' πρεμιέρα της, αλλά και την επιστροφή της στα...ραδιόφωνα μας.Μεταξύ άλλων μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που βιώνει,για την φιλία και την αγάπη,το νέο τραγούδι, αλλά και την συνεργασία της με τον Αποστόλη Τότσικα!

 Λίγα 24ωρα πριν την μεγάλη πρεμιέρα του ''Δώδεκα'', μίλησε στον Τάσο Ριζόπουλο και τον ραδιοφωνικό σταθμό ''Κοσμοράδιο 95.1''.

Η γνωστή τραγουδίστρια που έχασε τον πατέρα της πριν λίγες ημέρες, βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη μ' αφορμή τις εμφανίσεις της στο Odeon. 

Όπως δήλωσε ''προσπαθεί να είναι καλά,όσο μπορεί κανείς,μετά την απώλεια ενός από τους πολύ αγαπημένους λίγους ανθρώπους.Δεν είναι εύκολο να χάνεις ανθρώπους που αγαπάς. Πόσον μάλλον τον μπαμπά και την μαμά.Ήταν μία στιγμή που κατάλαβα πόσους φίλους έχω, πόσους ο μπαμπάς μου, η οικογένεια μου...Συνειδητοποιείς πόσο σπουδαία είναι η αγάπη.Και η οικογενειακή κυρίως, αλλά και των φίλων σου''.

Η Άννα Βίσση έχει πρεμιέρα (25/5) στο Odeon Θεσσαλονίκης και νόμιζε ότι δεν θα τα καταφέρει,αφού έχουν περάσει μόλις 15μέρες από την απώλεια του πατέρα της.''Τραγουδάω στους ανθρώπους της ζωής μου.Αυτοί είναι ο τρόπος έκστασης μου.Τραγουδώντας ξεχνάς,εκτονώνεσαι, πονάς παραπάνω και είναι ένας καλός τρόπος για να ξεπεράσω τον πόνο μου και γενικά ό,τι συμβαίνει''.

 Η ίδια μίλησε,επίσης, για το νέο τραγούδι που θα κυκλοφορήσει, με τίτλο ''Τυραννιέμαι'' και η πρώτη μετάδοση θα γίνει την Κυριακή από τον ραδιοφωνικό σταθμό ''Κοσμοράδιο 95.1''.Πρόκειται για ένα τραγούδι που ''έχει πολύ πλάκα!Είναι τόσο χαρούμενη η μουσική του,αλλά οι στίχοι είναι το εντελώς αντίθετο.Ετοιμαζόμαστε να κάνουμε το video clip σε 2 εβδομάδες με την Μυρτώ (σ.σ. Κοντοβά), όπου θα έχω την χαρά να πρωταγωνιστεί ο Αποστόλης Τότσικας.Πιστεύω ότι ο Αποστόλης και η Ρούλα Ρέβη που ερχόντουσαν στο πρόγραμμα μου και περνάγαμε ωραία,αν δεν μ' αγαπούσε σαν καλλιτέχνιδα, δε νομίζω να 'κανε κάτι τέτοιο.Και λόγω καιρού και επειδή κάνει άλλα πράγματα.Θαυμάζουμε -καλοπροαίρετα- ο ένας τον άλλον''.


Σ' αυτό το σημείο, εμείς να σας θυμίσουμε, ότι δεν είναι η πρώτη φορά όπου ο Αποστόλης Τότσικας, θα πρωταγωνιστήσει σε video clip.Οι ''Snob'' είναι μία μπάντα που συνδυάζει την ποπ με ηλεκτρονική μίξη ήχου του σήμερα και την ροκ.Το τραγούδι λέγεται "TV Star" και είχε σκηνοθετηθεί από τον Θανάση Τότσικα,ενώ ο Αποστόλης έκανε έναν...ματ-ατζή.Παρακάτω βρίσκονται και οι...αποδείξεις:


Δεν υπάρχουν σχόλια: